streda 9. februára 2022

 Ahojte,

 určite ste si všimli, že som dlhšie nič nové nenapísala, ani sa blogu aktívne nevenovala. Týmto sa ospravedlňujem všetkým, ktorým som nereagovala na komentáre, maily sa priebežne snažím riešiť. Od minulého roka (2021) sa to celé nieslo v neustálom kolečku škola - diplomovka - očkovacie centrum. V septembri som uzavrela diplomovku a vrhla som sa do posledného štátnicového ročníka takže kolečko je škola - prednášky - sem tam príslužba kde len "zabijem" čas a nekonečné učenie - a čiastočne očkovacie centrum. Čiže aj keby bola chuť, nebol čas riešiť blog. Momentálne mám pred sebou posledné dve štátnice, riešim svoju budúcu prácu a v hlave nosím nápady čo vám spíšem ak sa toto všetko úspešne skončí. Ak má niekto niečo urgentné ohľadom školy, skúšok, prijímačok, hocičoho - napíšte mi mail. Ten si skôr všimnem a odpíšem pri čakaní na chodbách, v buse a podobne. Chystám sa neskôr spísať návod na napísanie diplomovky, keďže som v tom sama tápala, spíšem vám ako vnímam prvé roky na škole vs posledné, no a ak prežijem štátnice tak aj nejaké rady ako na nich. Majte sa krásne, učte sa a nezúfajte - ako si zvykneme s kamoškami
hovoriť - neboj, bude horšie :D 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

 Ahojte,  určite ste si všimli, že som dlhšie nič nové nenapísala, ani sa blogu aktívne nevenovala. Týmto sa ospravedlňujem všetkým, ktorým ...