štvrtok 21. júla 2016

Kto som ?



Ahoj  :) 

  Na začiatok krátke predstavenie – som medička z LF UPJŠ v KE, ktorej sa splnil sen a prijali ju na medicínu. Zatiaľ veľmi premotivovaná, plná očakávaní, ale aj obáv čo to tá medicína bude vlastne obnášať.  Čoskoro to zistím a dúfam, že mi ten entuziazmus ostane :D 

  Inak som veľká knihomoľka, nadšená cestovateľka, milujem prírodu, históriu a v neposlednom rade tajomstvá ľudského tela a hlavne mozgu. Práve to ma priviedlo k medicíne.



  A prečo som začala písať ? Už nejaký ten čas sledujem medicínske blogy a bol pokus nájsť nejaké, ktoré by priblížili aj slovenské školy. Pár som ich našla, ale o Košiciach ani jeden (možno som zle hľadala). Keďže sa mi veľmi páčia blogy našich susedných Češiek, rozhodla som sa aspoň pokúsiť sa o to. Dúfam, že to bude niekomu nápomocné a že mu tento blog pomôže pri rozhodovaní na akú lekársku fakultu ísť a či vôbec ísť :P



  Čoskoro pridám článok o tom prečo práve Košice, ale aj postrehy, nápady a myšlienky k prijímačkám a rady ako prežiť maturitný ročník, štátnice z angliny a prijímačky na medinu v jednom roku a bez zbláznenia :D  

Vaša Med Girl

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

 Ahojte,  určite ste si všimli, že som dlhšie nič nové nenapísala, ani sa blogu aktívne nevenovala. Týmto sa ospravedlňujem všetkým, ktorým ...