utorok 27. júna 2017

Prijímačkový ošial

  Tohtoročný prijímačkový ošial  skončil a ja by som chcela aj touto cestou všetkým úspešným záujemcom, teraz už spolužiakom zagratulovať k úspešnému zloženiu prijímačok. Touto cestou vás vítam na našej škole a zároveň vám prajem úspešné štúdium :)



  Tých z vás, ktorým sa to nepodarilo by som chcela povzbudiť. Určite to nevzdávajte, na našej fakulte je veľmi veľa ľudí, ktorým to na prvýkrát nevyšlo a dostali sa na ďalší pokus. A absolútne na tom nezáleží, na koľkýkrát ste sa dostali, hlavná vec je ísť si za svojím snom!
https://www.google.sk/search?q=prij%C3%ADma%C4%8Dky&client=firefox-b-ab&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjFjYeksqTVAhUsLsAKHUBdBjwQ_AUICigB&biw=1536&bih=669#imgrc=vbf5K6VLMeXRMM:

  Prijatým študentom príde list s oznámením o prijatí ako aj s heslom a loginom do nášho systému. Niekedy je to veľmi komplikované a vecí zvyknú haprovať, kto by potreboval pomoc, nech mi napíše na mail, ktorý je uverejnený na boku :) Rada vám pomôžem. A nezabudnite si už pred oficiálnym zápisom navoliť predmety. Všetky informácie aj s harmonogramom máte na stránke: http://www.lf.upjs.sk/

  Podľa rozpisu máte zápis 21.8.2017. Určite si nezabudnite nič zo zoznamu povinných dokumentov, ktoré na zápis musíte priniesť. Je to potom len zbytočný stres navyše. O knihách a iných veciach vás budú informovať na zápise. Ak aj po nich budete z väčšiny vecí mimo, nevadí, do mesiaca sa nájdete a zorientujete ( to, že budete zakaždým hľadať či máte na 7.poschodí alebo 9. latinčinu a zakaždým si to budete mýliť je normálne...a pokiaľ by som to nemala napísané v mobile strácam sa zakaždým).


  Ak predsa len niečo zabudnete z povinných dokumentov, nestresujte. Dá sa to poslať do školy, následne vám to priložia k vašim záznamom. Ja som zabudla, resp. nenašla pri dokumentoch Čestné prehlásenie. Takže som tesne pred tým než som sa dostala na rad ku odovzdaniu začala panikáriť, že zasa som niečo múdra hlava zabudla. Tak poď ho hľadať tlačiareň. V knižnici som obišla s dlhým nosom, tak som sa značne skormútene vracala späť do posluchárne, že hádam to pochopia. Pred posluchárňou sme aj s éterickou polovílou natrafili na dievčatá zo Spolku medikov, ktoré nás zachránili. Totiž v spolku majú tlačiareň a všetkých podobných zúfalcov (bolo nás tam hodne) zachránili. Jediné čo sme potrebovali bolo pamätať si login a heslo do AiSu. Šťastné a zachránené sme sa po strastiplnom ceste dorazili späť do radu, odovzdali všetky dokumenty, vzali si potvrdenia o návšteve školy a šli si po ISIC kartu. Ale to by som nebola ja keby som niečo nespravila, takže po ceste ku stolíku s kartami som si vyliala kávu na čerstvo vydané potvrdenia. Myslím, že u mňa 100% platí - keď sa darí, tak sa darí. Našťastie pri vydaní ISIC-u a kľúču od skrinky v šatni som už nič nevyviedla a takmer bez ujmy prežila svoj zápis. Z čoho vyplýva - ak niečo zabudnete nasmerujte si to k Spolku medikov. Sú milí a radi pomôžu :)  

  Na FB je vytvorená pre vás skupina Medici LF UPJŠ 2017/2023. Pridajte sa tam, postupne sa tam budú pridávať informácie a po zápise budete pridaní do skupín, kde vám zároveň budú pridaní tútori, ktorí vám pomôžu a radi poradia.

V ošiali, ktorý spôsobí oznámenie o prijatí neodporúčam kupovať si všetky knihy, ktoré na burze nájdete medzi prváckymi knihami. Všetko vám netreba a niektoré dostanete aj v knižnice. Určite stojí za to s tým zháňaním kníh počkať :)



Prajem vám krásne prázdniny plné oddychu, naberajte síl na váš prvý semester na medicíne a v prípade otázok mi píšte, rada vám pomôžem :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

 Ahojte,  určite ste si všimli, že som dlhšie nič nové nenapísala, ani sa blogu aktívne nevenovala. Týmto sa ospravedlňujem všetkým, ktorým ...